sjuk/=men frisk nu typ

hej jag har hafft väldigt ont i huvudet så jag kunde inte gå till skolan idag och hela dagen igår så hade jag ont i huvudet och i magen men jag gick hem efter skolan igår och nu mår jag bättre så jag kommer till skolan imorgon om det inte blir sämmre =( men jag tror inte det.....................................saknar dig <333333 kan inte vänta att få se dig fjotis.................................. imorgon ska jag också klättra i sickla har aldrig gjort det förut men jag tror det är kul och sen ska jag och ville vara h4x3rs  lollollollollolollollollol. på lördag har jag inget att göra tror jag eller jo kanske ska ta vaxin mot svin influensan skulle gjort det i onsdags men då var jag sjuk. nu sitter jag hemma carl fyllde år den 20/10 så han fick ett wii så det är vad han gör nu eller hela tiden om man får säga det så ha ha jag ska köpa mini kross snart ska bli kul att köra ja det är vad jag ska göra sha sha det här är till dig fjotis

Kommentarer
Postat av: M' C'

vem fjortis?

2009-10-22 @ 19:25:10
URL: http://allazflickor.blogg.se/
Postat av: .

Du?? .. Kallar du Cattis fjortis?? :s

2009-10-31 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0