frågor och svar

nu börjar vi ............................................................ :fråga:fin blogg du har hade du kul på cupen då?........från Linn........ :svar:tack ja det var väldigt kul på cupen =)................................................................................ :fråga:varför spelar du gitarr varför går du på karate?....cattis...... :svar:jag spelar gitarr för det e kul och går på karate för att träna och lära mig................................................................................ :fråga:varför e du kär i cattis och inte helt galen i henne eller e du det?..linda.. :svar:jag är helt galen i henne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........................................................................................................................ :fråga:PHILIP DU HÄRMAS JU MED ALLT ! först frågorna vi hade på vår blogg och nu frågestunden!dumma dig!:P xD........från carro....... :svar:ha ha jag råkade bara skoja nej men hade inget att göra så kolla på några bloggar =P........................................................................................................................................................ :fråga:ska du aldrig avsluta din frågestund o svara på frågorna....från en undrande person... :svar:jo det ska jag ha ha lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0