nej igen

sha igen blev så himla ledsen nu för jag prata med cattis och tycker det inte så snällt mot mig ja men vill inte bråka men e ganska ledsen =(=(=( vet inte vad jag ska tro men man gör olika hon kanse inte tycker om mig och gör så med mening eller bara skiter hon i mig eller någonting jag hoppas inte hon gör det ja men vill ändå att hon ska veta att jag älskar henne men hon kanske gör slut för att jag e världens sämsta pojkvän som klagar på allt men jag e så ni kan ändå kolla in vår blogg www.cattisophilip.blogg.se för jag älskar dig sötnos imorgon ska jag till infernoonline ha ha lo sha dål

Kommentarer
Postat av: frida.m lol

tro inte så mycket...cattis ljuger inte och hon älskar dig......bara så du vet,,cattis e med mig och saga som jag sa

2009-11-06 @ 17:10:08
URL: http://fanavfotboll.blogg.se/
Postat av: saga

hej. du ska lita på cattis. tro inte så mycket . hon bara pratade med ...... lita på henne snälla. hon är jätte ledsen. hon gjorde inget dumt jag lovar. snälla lita på mig. hon är jätte ledsen och hon älskar dig

2009-11-06 @ 17:13:54
URL: http://fanavfotboll.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej Philip!

Jag vill bara att du ska veta att jag inte vill göra slut och att jag inte vill vara taskig mot dig men så som du skriver så låter det som att jag e värsta dum i huvet.Snälla förlåt jag vill inte bråka och vi som inte ksulle bråka något mer :(:( Det gick inte så bra med det



Kram Cattis

2009-11-06 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0